+facebook

+twitter

+blogskin

+Fanpage


Nowhere to be found
ABOUT STUFF CBOX LINKS ENTRY
Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to :) Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back ;3
Photoshoot ! Please come with me !





Assalamualaikum, salam sejahteraaaaaaa. Saya kembali dengan cerita yang agaks merepeks. Ye, saya tahulah saya mengada-ngada. Dah lama jugak an saya tak post something. Dah berapa hari dah. Ade sesiapa kira. Kfine, takde siapa -,- Tak wajib kira pun. Hari semakin hari semakin banyak dugaan yang datang. "Setiap manusia kena hadapi dugaan dengan hati yang tabah."  Haiiihh ! daa lame tak photoshoot . . Huaaaa ! Muka pon tak kmbali okayy lagi . *Jerawat penuhh satu muka --' Cedehhhh maaaa !Muka okayy satu hari pon jadi lahh . Nakkk Photoshoot jugakk . Nakk jugak . Nak jugakk . Nakkkkk ! Nak jugakkk ! Nak jugakk ! Nakkkk . .Nakkkk ! Uihhhh, da brape kali ak *Melalakk tuhh ! Hahah . K sorry,perasaan tak leh control . Btw, nak jugak photoshoot ! nak jugak ! Nakkkkkkkk . . Tengokk ! Aku dah start merepekk . K sila diamm ! Aku tahu perangai aku memang cenggini . Perangai yang gila2 (Overr Confident ) Cehhhh ^^

Post a Comment




Older Post | Newer Post