Thursday 29 November 2012

Random --'



Siryes aku takda mood malam ni sebab somebody to love hate. Gaaa~ rasa nak cekik'cekik je budak tu. Ada ke patut dia confess dekat aku >//< Malas aku nak tunjuk printscreen tuu. Hanya #BBB yang tahu. K stop talking 'bout this. Baidahweyy aku dah tukar background. Lebih simple. Yang sebelum ni ribbon'ribbon nampak serabut :D

Sebenarnya aku tak tau nak update apa. Takdepape yang best nak kongsi. My life is boring hahaha -_____- /ketawa sengal/ Aku update ni sebab nak menyemak di dashboard korang je. /muahaha/ kejam -_____-


Baidawei korang dah buat baju sekolah ke ? Me sudah. Gila semangat kenn ? #GoHarimauMalaya /eh tetibe/ Time aku tulis entri ni Harimau Malaya dah 4 gol tauu. Aku tak tengok bola tapi pengulas bola di twitter ni banyak pasaitu aku tau. Thanks to you gaise pengulas bola di twitter kalau korang takda aku dah jadi katak di bawah tempurung tak tau apa pasal bola sebab aku malas angkut lappy ke ruang tamu. Di situ line lembap macam siput. /flips table/ eh asal aku flips table ni ? #TeamSajeJe





Akuu rinduuuuu kawan kawan baik akuu *Kfinee ! Lari Topikk --' Okayy lar . Tata Titi Tutuuu . Sajer jea nehh :nak test blockquote :)

No comments:

Post a Comment

REFLEKSI KULIAH (HMT 211) MINGGU 1-7

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Nama saya ialah Alyaa Adila binti Norashid. Saya merupakan pelajar tahun 3 dari Pusat Pengaji...